DNAspejlet™
Hvilken vej passer til dig?
Hvilken vej passer til dig?
Vi har forfinet tre grundlæggende forløb som bringer dig sikkert i mål med din kernefortælling og arbejdsbog.
Det hurtige kig, giver dig fundamentet til dit videre arbejde. I de to andre kommer vi mere rundt i hjørnerne, og du får et kommunikativt koncept, en strategiplan og en plan for hvad du gør internt og eksternt.
Kort tjek i DNAspejlet™ – er altid det første skridt, så du ved
hvad der kan ske – og hvad du kan bruge det til.
Det hurtige kig
Intro – Workshop 1 – Oplæg, arbejdsbog
Det gode intense kig
Intro – Workshop 1 og 2 – Oplæg, arbejdsbog, strategiplan og kommunikativt koncept
Det helt specielle kig
Intro – Workshop 1 og 2 – Oplæg, arbejdsbog, strategiplan og kommunikativt koncept + tilvalg efter aftale – det kan f.eks. være: Flere workshops, hvis der er flere afdelinger, kampagneoplæg, ny identitet m.v.
”
Vi vil måles på om vores kunder kan bruge deres kernefortælling med succes. At redskabet er langtidsholdbart og lever hver dag, hele året rundt.
DNAspejlet™
Det hurtige kig
Det hurtige kig
Et forløb med et enkelt arbejdsmøde, hvor vi kommer godt rundt om jeres DNA og skaber grundlaget for kernefortællingen.
Selve processen på dagen giver konkrete redskaber og indspark, der kan bruges med det samme.
Det hele pakkes sammen i en arbejdsbog, som kan bruges som guide og kompas.
Kortlægning af dine behov og sparring.
Rammerne for hvordan kernefortællingen kan skabe værdi.
Arbejdsmøde hvor vi kommer rundt om hele virksomheden og det marked, den lever i. Vi taler om værdier, konkurrenter, interessenter, markedsposition, styrker, svagheder, muligheder, trusler, produkter med mere.
Det samlede oplæg. En arbejdsbog med kernefortælling og nøglepunkterne fra arbejdsmødet. styrkepositioner og konkrete huskeregler og pejlemærker, der kan anvendes i en travl hverdag.
”
En kernefortælling og en arbejdsbog med enkle redskaber, kan skabe større forandringer end man lige tror.
DNAspejlet™
Det gode intense kig
Det gode intense kig
En udbygning af ”Det hurtige kig”, Vi tilføjer arbejdsmøde nummer to, og går mere i dybden med det operationelle og sikrer en bredere forankring allerede undervejs i processen.
Vi tilfører en enkelt strategiplan og et kommunikativt koncept til værktøjskassen.
Et kommunikativt koncept er et alsidigt redskab, når du formidler dine budskaber – med fokus eksternt. Et redskab der fungerer på alle medier og i alle situationer – digitalt og ansigt til ansigt.
Kortlægning af dine behov og sparring.
Rammerne for hvordan kernefortællingen kan skabe værdi.
Arbejdsmøde hvor vi kommer rundt om hele virksomheden og det marked, den lever i. Vi taler om værdier, konkurrenter, interessenter, markedsposition, styrker, svagheder, muligheder, trusler, produkter med mere. Et arbejdsmøde nummer to, hvor vi skaber grundlaget for en strategiplan og en plan for indsatser og implementering.
Det samlede oplæg. En arbejdsbog med kernefortælling og nøglepunkterne fra arbejdsmødet. styrkepositioner og konkrete huskeregler og pejlemærker, der kan anvendes i en travl hverdag. Et kommunikativt koncept - en kreativ ramme og et sprog, der kan bruges i al markedsføringen. En enkelt strategiplan for de vigtigste indsatser
”
En kernefortælling er grundlaget for det du skal ”tale mest om”. Et grundlag du kan plukke fra og bruge i mange forskellige situationer og sammenhænge.
DNAspejlet™
Det helt specielle kig
Det helt specielle kig
Dette er grundlæggende lige som ”Det gode intense kig”.
Men der er ofte brug for forskellige tilvalg som sikrer at processen har den maksimale værdi for din virksomhed og organisation.
Det kan typisk være ny identitet, konkrete kampagner oplæg, uddybende elementer, flere arbejdsmøder hvor vi inddrager flere afdelinger eller flere lande.
Kort sagt, alt det nødvendlige ekstraudstyr, der understøtter dine behov og ambitioner.
Kortlægning af dine behov og sparring.
Rammerne for hvordan kernefortællingen kan skabe værdi.
Arbejdsmøde hvor vi kommer rundt om hele virksomheden og det marked, den lever i. Vi taler om værdier, konkurrenter, interessenter, markedsposition, styrker, svagheder, muligheder, trusler, produkter med mere. Et arbejdsmøde nummer to, hvor vi skaber grundlaget for en strategiplan og en plan for indsatser og implementering.
Det samlede oplæg. En arbejdsbog med kernefortælling og nøglepunkterne fra arbejdsmødet. Styrkepositioner og konkrete huskeregler og pejlemærker, der kan anvendes i en travl hverdag. Et kommunikativt koncept - en kreativ ramme og et sprog, der kan bruges i al markedsføringen. En enkelt strategiplan for de vigtigste indsatser.
Plus skræddersyede tilvalg efter aftale.