—case
Vestjyllands Andel
Tilbage til casesNy visuel profil og website gennem workshop og sparring.
Gennem workshop og sparring udviklede vi, ud fra et ændret DNA i virksomheden, en ny kommunikation og grafisk profil. Nye måder at kommunikere på og et gammelt samarbejde er fornyet og udvidet på især strategi og idé.
"I 2018 ønskede VAs bestyrelse at opdatere virksomhedens visuelle udtryk, uden at glemme virksomhedens DNA. Men hvad var VAs DNA?
Vi engagerede moove til at forestå processen med at klarlægge VAs DNA. Sammen med medarbejdere fra forskellige dele af VA blev der afholdt to workshops, hvor Moove stillede de frække spørgsmål og afdækkede alle vinkler på VA, internt som eksternt. Baseret herpå leverede moove et oplæg til kernefortællingen om VA, der udmøntede sig i vores nye payoff ”Sammen om praktisk innovation” – det er VAs DNA, helt kort fortalt. Ved samme lejlighed fik vores logo en tiltrængt opdatering, så VA står helt skarpt til fremtiden. I VA oplevede vi DNA-processen som et virkelig godt, effektivt og udbytterigt forløb med et resultat, som vi er rigtigt glade for."
Helle Juel – Sekretariats- og HR-chef, Vestjyllands Andel
"Vores seneste årsrapport får særdeles pæne ord med på vejen af medlemmer og samarbejdspartnere. Et stort skulderklap til moove, der år efter år formår at skabe en berigende og informativ årsberetning for Vestjyllands Andel. Vi værdsætter det dedikerede arbejde og det professionelle samarbejde. På vegne af hele organisationen: Stærkt arbejde!"
Brian Bøgh Kristensen - Kommunikations- og marketingschef
Tilbage til cases