—case
Guldbageren
Tilbage til casesVi har redefineret GuldBageren og fundet stoltheden og engagementet frem.
Kan du huske, da der lå en bager på hvert et gadehjørne? Det er ikke langt tid siden – og pludselig var de væk. Udkonkurreret af supermarkedernes bake-off produkter.
Heldigvis er GuldBageren her endnu! Sammen med bagerne har vi redefineret GuldBageren og fundet det rette udtryk, der viser deres stolthed og engagementet frem.
Vi har stået bag en intern proces, der har resulteret i en ny tilgang til håndværket og markedet. Hver enkelt bager står frem og viser sine egne specialiteter og ikke mindst, hvad de leverer til deres lokale kunder. Sammen har vi udarbejdet et koncept, der er tilpasset by og område. Sig godmorgen til den "nye" GuldBageren.
Tilpasset og nærværende markedsføring, der forholder sig til de store lokale forskelle. Sammen har vi skabt en kæde, der hjælper og tager afsæt i forskelligheden.
Sig godmorgen til den "nye" GuldBageren. En kæde med klubånd.